divendres, 23 de maig del 2008

Xerres massa, Joyce Carol OATES

El llibre tracta sobre un noi de classe pobra que va a un institut de gent rica. Llavors un dia, en Matt, el protagonista, fent broma va dir que ficaria una bomba a l'institut llavors tothom es va espantar perquè es pensava que era veritat, però l'Úrsula l'altra protagonista sabia que era broma i que en Matt no podia fer una cosa així.
Al final tot es soluciona i només era un mal entès.

A mi m'ha agradat bastant el llibre perquè és un llibre realista. De coses que passen als Estats Units.
Recomanaria el llibre a les persones que els agrada la intriga i la comèdia.
Trobo que la gossa d'en Matt és el millor personatge perquè sempre està movent la cua frenèticament, i això la fa molt divertida.

2 comentaris:

Esther ha dit...

Els Estats Units són un país fascinant, com a mínim això és el que ens ensenyen a les pel·lícules ;b
Jo tinc moltes ganes de fer-hi un viage, m'agradaria anar a Nova York, i si pot ser passar-hi les festes de Nadal.

vero ha dit...

El titul es divertit i interesant, perqué és el que ens diu cada professor. A mi també m'agradaria passar un Nadal a N.Y!