dilluns, 19 de maig del 2008

El manuscrit de les bèsties, Jordi FOLK

Avui em toca a mi, el Fernando, i us explicaré aquest llibre: El manuscrit de les bèsties, de Jordi Folck.
El llibre es compon de vuit quaderns que escriu l'Esther Dandridge rememorant fets de fa quaranta anys.
La història narra la vida de dos germans bessons, l'Esther i l'Alfons Dandridge, que en quedar-se orfes de pares, se'n van a viure amb els seus avis que els eduquen amb la correcta ensenyança victoriana de l'època.
En morir-se també els seus avis, els envien a una escola religiosa d'orfes: el Saint Mary. El Saint Mary és una petita catedral del poble d'Ely, on transcurreixen totes les aventures. Allà l'Esther s'enamorarà del seu primer i únic amor: el George, un company de l'Alfons. També anirant descobrint que l'abat de l'escola, el Jonh Dean, no és tan bo com aparenta. I així, resolent misteris, acaben sabent com obtè el Jonh Dean els gossos infernals que udolen per la nit, una trampa en la que fins i tot l'Alfons cau...
És un llibre molt maco i molt ben explicat, amb salts inesperats de la història i intriga i sorpreses fins al final. Recomanat per nois i noies de més de tretze anys.

7 comentaris:

Esther ha dit...

Pel que expliques sembla una novel·la interessat... però ¿quina és la relació entre el títol i l'argument?

blivia neves ha dit...

No me llegit aques llibre, però sembla molt interesant, si tinc temps ya me'l llegirè!

vero ha dit...

semba interesant ,però estic dacord amb la esther ¿quina és la relació?
ens veiem demà!

fernandito'H' ha dit...

La relació és que quan al final del llibre explica que tot això ho a escrit ella a aquest quaderns ella els hi diu " el manuscrit de les bèsties, bèsties innocents"

Laia ha dit...

aquest llibre sembla bastant interesaant noo?
aluumillor m'el llegeiixoo aquet estiuu.
sembla original, se'l va llegir un amic meuu i m'ha va dir qe es molt intrigant i "guaii"


petonss.

claudia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
claudia ha dit...

Si tinc temps...me'l llegirè em quan pugui! El relat es bastant interessant, si t'agraden les "bèsties" t'ho pases bé llegint!
Molt be explicat Fer!