divendres, 30 de maig del 2008

Memòries d'Idhun: Tríada, Laura GALLEGO GARCÍA


Triada és la segona entrega de Memòries d'Idhun. En aquest llibre la Victoria, el Jack i el Christian, tornen a Idhun per salvar-lo del regnat de l'Ashran el nigromant. Quan arriben a Idhun, no només han de procurar guanyar el regne de l'Ashran, sinó també mantenir-se units ja que el Jack i el Christian no es porten gens bé. Travessen moltes dificultats entre els tres, fins i tot es separen durant un temps perquè el Christian pugui reviure la seva espasa... però al final presenten batalla ells tres contra l'Ashran, i per atra banda, els rebels intenten defensar-se de l'invasió shek.
Ho aconseguiran?
Us recomano que primer llegiu el primer que es titula Memòries d'Idhun: La resistència, perquè si no al llegir el dos no l'entendreu del tot.

4 comentaris:

Gonzalo ha dit...

Hey, jo ja n'he llegit la part de Resistència i esta molt bé. Es molt bó el llibre i molt llarg, però es entretingut.

mRtaa ha dit...

Ohh!! sembla que està molt bé!
jo em vaig llegir la primera part i emsembla que ara em llegiré la segona!! avaere si la tercera també està bé! =)

Esther ha dit...

Fa unes setmanes vaig acabar aquesta segona part de Memòries d'Idhun. La veritat és que està bé, però a comparació amb la primera part, he trobat aquesta novel·la una mica fluixa. De tota manera vull llegir l'última part de la saga, que m'han dit que és la millor de les tres.

vero ha dit...

D'aquest llibre ens va esta parlant l'Esther sembla maco yo crec ue podria fer-se una peli.