dilluns, 12 de maig del 2008

L'illa del tresor , R.L.Stenson

L'illa del tresor va d'un nen, en Jim Hawins que aconsegeix un mapa. En el mapa hi ha un dibuix d'una illa on hi ha un tresor. M'ha agradat molt perquè passen moltes coses i és fàcil de llegir.
D'aquesta col·lecció ja havia llegit un altre llibre, Les aventures de Tom Sawyer. El llibre l'ha escrit Robert Lois Stevenson, que a més d'aquest llibre, ha escrit altres que també són famosos com el Dr.Jekyll i Mr.Hyde, La fletxa negra i El senyor de Ballantare, però crec que aquesta edició és fàcil de llegir gràcies a David Fernàndez que ha fet una adaptació. Havia sentit parlar d'aquest llibre a los Simpson i al profe de català de l'any passat.

Està bé el recomano.

5 comentaris:

Esther ha dit...

Com molt bé expliques, aquest llibre que has llegit és l'adaptació d'una novel·la... No creus que hauries de llegir l'original? Dius que és un llibre que t'ha agradat i del que ja n'havies sentit a parlar... No creus que llegint només una versió et perds el millor del llibre, tot allò que li ha donat fama?

blivia neves ha dit...

Aquest llibre no l'he llegit però , he vist una pel·licula que s'assembla molt, o es la pel3licula nose...està molt bè.

vero ha dit...

He vist també la pel·licula d'aquest llibre. Aquesta peli si que hem va agradar, saps que potser ,el llegueixo!

oscar ha dit...

putse em llegeixo la verció original peró al estiu,perque ara tinc molts llibres per llegir.

Sonia ha dit...

M'han dit que aquest llibre està molt interessant, podria estar bé perquè crec que n'he vist la pel·lícula o alguna cosa i em va agradar molt.