divendres, 30 de maig del 2008

Els genets de la tarda, Josep VALLVERDÚ


Aquest llibre tracta d'una família que està en una caseta als afores d'un poble anomenat T. Un dia arriben dos motoristes trencant el silenci, i comencen a destruir el poble, tallant la línea del telefèn deixant el poble incomunicat. Després d'una estona arriben tota una colla de motoristes que es fan els amos del poble.
Des d'aquell moment comencen a succeir molts esdeveniments, on la violència i els mals tractes són el principal tema.
Jo opino que està molt bé. Massa liós pel meu gust ja que apareix molta gent i no els descriu massa. Com a nota li posaria un 8'5 perquè m'ha agradat però li falta una mica d'alegria ja que tot el llibre és violent.

2 comentaris:

Esther ha dit...

Vaig llegir aquest llibre ja fa molt de temps, però recordo que la sensació que em va transmetre, més que de violència era d'impotència. Quan els motoristes arriben al poble no t'esperes el que passarà, i conforme va avançant l'acció la situació va empitjorant. Posa bastant nerviós perquè és difícil de creure que tot el que està passant pugui tenir un final feliç.

vero ha dit...

Jo també el vax llegir en sisé crec, no t'esperes el que passará i aixó el fa emocionant. EL RECOMANO!