divendres, 30 de maig del 2008

Entre juliol i setembre, Robert SALADRIGAS


La història tracta d'un nen d'onze anys, l'Àngel, que se'n va de vacances al poble dels seus avis i li passen un segit d'aventures amb els dos amics que coneix allà: la Mònica i en Tinet .
La Monica és una noia de ciutat, com l'Àngel, i és molt guapa. En Tinet és un nen de poble, que és simpàtic i treballa al camp amb la seva família.
Jo em sento més identificat amb en Tinet, perquè a la seva edat m'agradava treballlar i ajudar a casa com ell.
A mi la part que m'ha agradat més ha estat l'aventura de la pedra perquè és molt emocionant, i la part que m'ha agradat menys és quan l'Angel i el seu avi van a treballar al camp (em sembla molt avorrit), i la part més trista és quan el bruixot se'n va obligat perquè no el peguin.
Aquest llibre és per gent que li agrada la aventura.
Aquest llibre li poso de nota un notable.

2 comentaris:

Esther ha dit...

Aquest llibre està molt bé perquè inclou un període de temps amb el que tots ens veiem ràpidament identificats: les vacances d'estiu. A més, segurament molts de vosaltres aprofiteu aquests dies per anar a visitar aquells familiars que viuen lluny. Espero que tots passeu unes vacances plenes d'aventures!

vero ha dit...

sembla interesant perqué en setembre come´çem les classes i en juliol les acabem!jaja:)