divendres, 16 de maig del 2008

Jàson i els argonautes, James RIORDAN.


Tot comença amb una introducció on explica que el pare ha de sacrificar els seus 2 fills a canvi d'un velló d'or.
Aquest pare porta els seus fills a l'altar de Zeus, però com que era un engany, Zeus impedeix la mort dels dos fills i li dóna el velló d'or. Quan els fills estan fugint, un fill, més ben dit, filla, cau a un llac i mor ofegada, dies després el rei troba a l'altre fill i el maten. Quan acava la introducció, ens parlen d'en Jàson, el protagonista, el qual és entrenat pel més vell dels centaures, Quiró. En acabar, als 20 anys, el seu entrenament, Jàson està preparat per a tot, llavors Quiró li explica que és fill d'un rei i que hi ha un regne que li pertany.
Jàson decideix anar a Pagases, on hi ha el seu regne governat per Pèlias, el germà del seu pare i qui el va matar. A Pagases parla amb en Pèlias i Pèlias li posa una proba. La proba consisteix en anar a buscar el velló d'or. Jàson disposat a fer-ho, busca un vaixell, li construeixen i l'anomenen Argó.
Amb l'Argó i amb una tripulació d'herois, Jàson va en busca del velló d'or.
M'ha agradat molt el llibre, tracta sobre aventures i acció, i això m'encanta. El recomano a gent amb els gustos semblants als meus i el qualifico amb un 10.

4 comentaris:

fernandito'H' ha dit...

Ui! Soc el primer =). Aquest llibre no m'ho he llegit, però he vist la pel·lícula i la història està molt bé.
Recomanat.

blivia neves ha dit...

Doncs tampoc m'he le llegit, però , crec que no m'agradaria, perquè no m'agrada els llibres així como els romans i èpoques de massa lluny...

vero ha dit...

ah! daquest llibre jo també vaig veure la peli, la veritat no hem va agradar molt.

Gonzalo ha dit...

Al que no li agradi , pos que no comenti x'd.