divendres, 23 de maig del 2008

Així és la vida, Carlota; Gemma LIENAS

La Carlota és la protagonista, com a altres llibres de la mateixa autora com: El diari vermell de la Carlota, El diari lila, El diari blau...
La Carlota és una noia normal, que de cop i volta el món se li queda petit. El noi que li agrada està en coma, perquè ha tingut un accident de moto, els seus pares es divorcien...
La Carlota comença a interessar-se per un altre noi, en Jordi. Els dos s'estimen i la Carlota s'oblida del noi de l'hospital: en Ramon.
Aquest llibre m'ha encantat, no he trobat cap part que m'avorreixi. El recomano a tots, sobretot a les noies de la meva edat.

9 comentaris:

Aina ha dit...

Així es la vida, Carlota, va d'una noia que es troba en una situació una mica delicada.
Resulta què el noi que li agrada,en Ramon, ha tingut un accident de moto.
Cada tarda el va a veure a l'hospital.
Un dia queda amb un noi(en Jordi) i li diu d'estudiar Català.
Durant aquella tarda s'enamora d'en Jordi, i pensa que ja no està enamorada d'en Ramon, sinò que ara li agrada en Jordi.
Es va aproximant el seu aniversari, i va pensant de fer una festa amb set o vuit amics a casa seva.
Arriba el dia del seu aniversari i aquell dia, xof! li vñe la recla per primera vegada.
La Carlota els hi explica a les seves amigues.
A la tarda, fa la festa a casa i acaben en Jordi i ella fent-se un petó de rosca darrere un arbre del pati de casa seva.

Li poso un 10 a aquest llibre, perquè m'ha encantat, trobo què reflecteix molt bé el que li passa a la Carlota a la vida real.
Com què més o menys tenim la mateixa edat és com si el llibre parlés de la meva vida.
M'encanta!

Aina2ESo

Lauraa ha dit...

Aquest trimestre jo també he llegit "Així és la vida, Carlota". M'ha semblat un llibre interessant, perquè la protagonista té, més o menys, la meva edat i m'he sentit identificada amb ella.
El llibre explica la vida d'una noia on els seus pares es separen i al damunt el noi que li agrada ha tingut un accident i està en coma a l'hospital. La Carlota està trista i busca el recolzament dels seus amics i li comença a agradar un noi de la seva classe que a ell també li agrada ella i surten junts. La Carlota torna a ser feliç.
És un llibre que el recomano, perquè de veritat que val la pena llegir-se'l, és distret i emocional.

Esther ha dit...

No m'estranya que el llibre us hagi agradat perquè la seva autora és gairebé una garantia d'èxit. Totes les novel·les que he llegit d'ella m'han agradat.
Tot i això, no sempre hem de llegir els mateixos autors... hem de poder comparar. Us recomano Primera avaluació de J. SALAS. Segur que també us enganxa.

maria jimenez freixes ha dit...

wenasss jo com ja sabeu tothom me llegit el diari vermell de la carlota i m'ha agradat molt jo recomano llegir els llibres de la carlota per que estan molt be

maria jimenez freixes ha dit...

wenasss jo com ja sabeu tothom me llegit el diari vermell de la carlota i m'ha agradat molt jo recomano llegir els llibres de la carlota per que estan molt be

vero ha dit...

deu de ser divertit! com m'agradaría llegir-lo. Està en les capses que porta l'Esther o es de casa?

paulita ha dit...

Biaa! sembla molt interessant jo també e llegit dos llibres de la carlota el vermell y el lila, segur que si llegeixo aquest també m' agradaria.

raquel ha dit...

Jo he llegit el diari vermell de la Carlota i em va encantar. Ara he començat a llegir aquest llibre, i sembla molt interresant.
Només m'he llegit dos o tres capítols i ja m'he enganxat!
Com que no hem dòna temps a llegir-lo me'l compraré, perquè m'agrada molt.

claudia ha dit...

Aquest llibre m'agrada molt, perqué t'ajuda a reflexionar sobre la adolescencia.
m'agraden molt els llibres de la Carlota.
M'agradaria llegir-los tots!
un petó Bia.