dilluns, 28 d’abril del 2008

Amors a primera vista, Joaquim CARBÓ.

La Berta és una noia de 17 anys que s'enamora molt fàcilment dels nois. Viu amb els pares i té una amiga, la seva millor amiga, que es diu Xènia.
El llibre tracta sobre una sèrie de capítols, en els quals la Berta (la protagonista) s'enamora d'un noi nou a cada capítol. Quan s'acaba un capítol, el següent no té res a veure amb l'anterior, fins que arribes a la meitat d'aquell capítol, explica com ha conegut el nou noi. Entre aquesta diversitat de nois, podem trobar en Roger, en Matthew, què és un professor de la Berta, en Darius, què és un herbòleg i set nois més amb els quals està la Berta.
Aquest llibre és per els apassionats i per a les persones que els agradi els llibres d'amor, cosa que a mi no.
La meva opinió és que és divertit al principi, però tota l'estona tracta del mateix, és a dir, no té subtemes.
Li possaria un sis i mig.

3 comentaris:

Esther ha dit...

Vaig llegir aquest llibre fa molts anys... en tinc un bon record encara que molt llunyà. Recordo que em va agradar perquè els nois que li agraden a la protagonista són tots molt diferents entre ells. Segurament la Berta està buscant el seu "noi ideal" i no el troba perquè el noi ideal seria la suma de totes les coses bones que tenen els nois que coneix.
La Berta encara no sap que el noi perfecte no existeix.
Jo crec que pots trobar l'amor de la teva vida, però que no per això serà perfecte en tot.

blivia neves ha dit...

I la foto?jajaj
A mi nose si mágradaria.
Si com diu el Gonzalo que es repeteix tant, no crec que m'agradi.

vero ha dit...

com es que no hi ha foto :S?
El nom d'aquest autor m'es conegut hem sembla que vaig llegir un llibre seu.