divendres, 4 d’abril del 2008

Harry Potter i les relíquies de la mort, J.K.ROWLING

Harry Potter i les relíquies de la mort és la setena entrega del famós llibre de J.K.Rowling: Harry Potter.
En aquest llibre, el Harry té la missió de destruir els horricreus creatsper de Voldemort, en un món màgic on comença a haver-hi la "dictadura" del Voldemort i dels seus cavallers de la mort.
Però el Harry no estarà sol, tindrà l'ajuda dels seus amics Hermione, Ron i més endavant d'en Neville i Percy entre altres, amb la finalitat d'acabar amb en Voldemort d'una vegada per totes, ho aconseguirà?.

Us recomano aquesta lectura ja que és molt entretinguda i intrigant.

8 comentaris:

PaU ha dit...

Jo crec que el llibre Harry Potter i les ríquies de la mort és un llibre molt entretingut. I si a mé a més mires les pel·licules millor.

Esther ha dit...

Creieu que les pel·lícules són prou fidels a l'argument, de cada una de les entregues d'aquesta saga?

Gonzalo ha dit...

Jo opino igual que en pau, he llegit el llibre tan en Angles, com en Castellà i el últim llibre de la Saga és , com dir-ho ''Buaah'' per flipar i amb les pel·lícules que estan molt bé, tot hi qu eno segueixen de tot l' argument del llibre.

Marc Farriols ha dit...

Pel meu gust les pelicules son molt resumides es salten moltes coses

Jordi Floriach Clark ha dit...

Ja van per les reliquies de la mort?

Quin número es aquest!

Jo es que llegir, llegeixo poc, i menys llibres tan gruixuts!

M'espero a que surti la peli i ja esta.

Ja se que perd subtància però...

fernandito'H' ha dit...

L'últim! Jo tanbé m'he llegit el llibre, però a casa. Està molt bé, però jo preocupat perquè la gent deia que es moria...ai la gent...
Recomanat ;)
(les pel·lícules no són prou fidels)

Reyess!=) ha dit...

la veritat...jo prefereixo veure les pelicules els llibres són molt llargs
aunque diuen que estan millor esl llibres. adeu

blivia neves ha dit...

Jo prefereixo veure les pel·licules, encara que ara no m'agrada tant com abans Harry Potter...:S