divendres, 11 d’abril del 2008

El diari vermell del Flanagan, Andreu MARTÍN i Jaume RIBERA.


En Flanagan és un noi d'uns 16 o 17 anys, que viu amb la seva família i fa de detectiu privat.
Tota la història del diari vermell del Flanagan, està escrita gràcies a una persona: la Carlota. La Carlota és una noia, que coneix el Flanagan perquè aquest li va tornar la seva cartera, la qual li havia robat un moro.
Després d'això van a un bar, i la Carlota li dóna la idea d'escriure en un llibre les seves experiències sexuals i coses sobre el sexe.
A partir d'aquest moment, en Flanagan s'adona que no sap tant del sexe com creu. Tot això porta a què els dos s'enamorin entre ells.
Jo, sincerament, recomano aquesta lectura a les persones que els agradi el tema sexual, d'amor i de alguna manera o un altra, d' aventures.
Puntuu el llibre amb un 8.

18 comentaris:

Jordi Floriach Clark ha dit...

Si que ho es de recomanable per saber realment el que passa aqui.

Jajaja

Ja ens l'estem llegint ja.


Hi ha una falta d'ortografia a l'entrada!

Corregeix-la!

Esther ha dit...

Aquest llibre està escrit per dos autors. Molts crítics literaris consideren que, fer un llibre d'èxit a "quatre mans", és jugar amb avantatge... Què en penseu vosaltres?

sergi ha dit...

És un llibre que t'ajuda bastan per tindre relacions sentimentals.

És un llibre recomenable, tot i que no me le acabat de llegir. Esta força bé.

PaU ha dit...

Jo també recomano aquest llibre perquè és llegeix molt fluid i perque el que li passa als personatges els hi pot passar a qualsevol persona entre 13 i 18 anys.

toni ha dit...

Ami també m'ha agradat molt i ho recomano. Téxplica coses i experiences noves que pots tenir en aquesta edat. Està força bé.

valle ha dit...

Aquest llibre és el que s'estan llegint els nens a tutoria.
Les nenes ens estem llegint el diari vermell de la Carlota.
El llibre està força bé, així que suposu que aquet estarà també bé.
petons!

Sonia ha dit...

Aquest llibre està bastant bé perquè qualsevol dubte que pots tenir sobre les relacions sexuals, pots així aclarir els teus dubtes. En aquest cas és els dels nois, però també està
a la venta el de les noies, que explica el període menstrual entre altres coses. Ho recomano perquè n'estic segura que us pot ajudar.

helena ha dit...

a mi m'encanta aquest llibre!
jo el recomano, tot i que ja ens l'estem llegint obligatoriament..

aprents moltes coses noves!!
es fantastic!



helena

Guillem Lezcano ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Guillem Lezcano ha dit...

Si, jo també trobo que aquest llibre esta bé.
me l'he llegit i m'ha agradat bastant. Això de que tracti de la adolescència crec que es un bon tema, perquè ja tenim que saber algunes coses de la pubertat.

Jo també el recomano als d'emes

daniela ha dit...

Ami m'agradaria llegir aquest llibre,per veure-ho desde el
punt de vista dels nois.
Jo m'he llegit el diari vermell de la Carlota i ho trobo recomenable
per aquesta edat i per aprendre coses noves.
petons!

vero ha dit...

Jo m'estic llegint "el diari vermell de la Carlota" es més gruixut. M'agradaria també lleguir la opinió del noi.

blivia neves ha dit...

Jo m'estic llegint el llibre"El diari vermell de la Carlota"com totes les noies.
Aquest m'agradaria llegir-lo per sabes coses tambè dels nois i saber que pensa en Flanagan.

Aina ha dit...

gonzaloo!
jajaja! xdd.
i mel vui llegir aket llibree!
me llagit el de las tiias i ara vui el dels tiius! xdd
un petó

Ainaa

Gonzalo ha dit...

Clar que us agarada, pervertits, com que parla del sexe x'ddddddddddddd.

Marc Farriols ha dit...

Bueno aquet llibre te parts divertides i parts avurrides les divertides estan claras i les avurrides són las del diari xD

simó ha dit...

aquets llibre es molt practic i no es gaire interesant.

Naiara Zarate ha dit...

Jo crec que el tema d'escriure amb quatre mans encontes de facilitar-te el treball te'l complica perquè s'han de posar dacord amb el tema, el dessenllaç...
També us podeu llegir el diari vermell de la Carlota que parla sobre el mateix tema, però vist desde un altre punt de vista.