dijous, 10 d’abril del 2008

Maurice o la cabana del pescador, M. SHELLEY

Aquest llibre m'ha agradat molt, trobo que és molt interessant, però també un mica trist.
Tracta d'un noi, Maurice, que no té res, ni casa, ni família, ni diners, però és un noi amb molta bondat i és molt bona persona.
Quan tenia set anys, els seus pares el van fer fora de casa, llavors se'n va anar a viure a la cabana del vell Barnet.
Allà van viure molt feliços, fins que en vell Barnet va morir.

En aquest moment apareix un nou personatge que serà la salvació del protagonista.

14 comentaris:

Esther ha dit...

Valle, vaig llegir aquest llibre el curs passat i vaig pensar dues coses:
1. Que era una lectura massa senzilla per a l'ESO.
2. Que l'argument està força bé, sobretot el final, però que podia resultar una mica "lent" per a adolescents.
Què en penses?

Jordi Floriach Clark ha dit...

Jo potser me'l llegiré, quan acabi elq ue estic legint ara els divendres.

Sinó llegiré un de la mateixa col·leció que no recordo com es diu.

És interesant aquest?

De què va?

vero ha dit...

valle, per el que he llegit es una mica, bastant trist.
no crec que m'hel llegeixi.
ja m'axplicaras deque tracta.

valle ha dit...

Esther, tens raó, però em va semblar un llibre bastant interessant.
Ara m'estic llegin un que està força bé, el príncep de la boira.

fernandito'H' ha dit...

Valle! Quina història tant trista...buaaa, buaaa! però sembla interesant. A veure si el puc llegir quan acabi amb el que estic lleguin(que sembla que no s'acabi mai)
Petons

Reyess!=) ha dit...

valle, ja em diras si me'l recomanes
com que és de la mateixa editorial k les aventures de Mark Twin
suposu que m'agrdara

Susana ha dit...

Valle, quina història més trista!
Perdó però no me'l llegiré.
Aquestes històries em trenquen el cor!
Ja m'esplicaras de que va.

Mar ha dit...

Valle, està molt bé la presentació.
segurament me'l llegiré.

anGel ha dit...

m'ha semblat un llibre molt interasent i molt entretingut ja que tracta d'un nen que s'en va de casa per que els seus pares no el poden mantenir i ell vol tenir un futur millor.

s'en va a una cabana on coneix un vell pescador i li agafa mol carinyo fins que es mort.

Al cap d'uns dies coneix a una persona molt important per ell... si voleu saber qui és llegiu-lo.

anGel ha dit...

m'ha semblat un llibre molt interasent i molt entretingut ja que tracta d'un nen que s'en va de casa per que els seus pares no el poden mantenir i ell vol tenir un futur millor.

s'en va a una cabana on coneix un vell pescador i li agafa mol carinyo fins que es mort.

Al cap d'uns dies coneix a una persona molt important per ell... si voleu saber qui és llegiu-lo.

oscar ha dit...

Pel que as dit crec que esta bé.
Putse mel llegeixo, perquè els llibres d'aquesta editorial magraden molt perquè tenen poca lletra

vero ha dit...

MAURICE O LA CABANA DEL PESCADOR
DE: MARY SHELLEY

En Maurice era un nen que no tenia família, va trobar una famíia , però el mataven a treballa, ell era molt debíl. Va trovar un vell pescador i va viure amb ell i la seva dona mentre el pescador anava a mar endinsla dona feia el menjar, encenia la xemeneia i cosia le xarxes per pescar, el Mauricel'ajudava. Quan va morir la dona, en Maurice s'ocupaba de tot allòfins que va morir també el vell pescador. El germà era un avariciòs es va quedar amb tota la fortuna. Si vols saver el que passa després t'hauràsde llegir aquest llibre tan maco, es una mica trist al principi, però acaba bé.

US EL RECOMANO!

blivia neves ha dit...

Tant triste nose...
Però perquè els pares el van fer fora de casa?

Gonzalo ha dit...

Maurice o la cabana del pescado, Mary SHELLEY.
El llibre tracta sobre un viatge que veu com se'n porten un taüd i al darrere hi ha un noi plorant, aquest noi és en Maurice, és un noi que va fugir de casa seva, perquè no ajudava en res perquè tenia una salut molt delicada i perquè el seu pare l'odiava.Desde llavors havia viscut amb en senyor Barnet, el mort.
Quan el viatger que he mentat abans li expliquen la història d'en Maurice, decideix anar a parlar amb ell. Quant passa un dia, el germà del difunt li diu que en una setmana tindrà que abandonar la casa on vivia, perquè per herència li pertanya.
Durant la setmana, els primers dies, el viatger demana si pot passar una nit a la casa d'en Maurice. Durant aquests dies, en Maurice i el viatger intercanvien moltes històries.
No recomano aquest llibre, només a les persones que llegeixen poc i a la gent avorrida.
Li dono de valoració un 4 i no més, perquè és massa curt.

Gonzalo Murcia.