dijous, 17 d’abril del 2008

Cor de Tinta, Cornelia FUNKE

Aquest llibre sobre el que us parlaré ara, és el que presentaré a la classe el dia de Sant Jordi.


Presentació del llibre:

Aquest llibre és Cor de Tinta, de l'escriptora Cornelia Funke. Té unes 550 pàgines aproximadament i és la primera part d'una col·lecció de dos llibres. Encara que sigui un llibre molt gruixut és llegeix ràpid, i és molt divertit per a la gent que li agradi l'aventura i el misteri.

L'argument del llibre (està molt resumit, perquè si no hauria d'estar molt estona explicant) :

El llibre ens parla d'una nena que va perdre la seva mare. El seu pare li diu que la va perdre d'una manera, però després la nena descobreix que el seu pare fa coses que les altres persones no poden fer, i que per això els hi passen coses estranyes.
Aquest llibre em recorda lleugerament al llibre " Quadern de Berga ", encara que Cor de Tinta és molt millor, té més misteri i dóna més temps a pensar perquè succeixen les coses.

Sobre l'autora:

Cornelia Funke va néixer a Dorsten, Alemanya, l'any 1958. És pedagoga diplomada, i ha escrit més de catorze llibres. Entre ells és troben Cor i Sang de Tinta, El senyor dels lladres, Íngrid la Valenta...
Aquesta escriptora m'agrada bastant, he llegit alguns llibres d'ella, i tots m'han agradat força. Us els recomano.

12 comentaris:

Esther ha dit...

Quin és el millor llibre que has llegit de Cornelia FUNKE?

mRtaa ha dit...

Dels que he llegit m'han agradat tots, però el que més m'ha enganxat a sigut el de Cor de Tinta,que per aixó vaig decidir presentar-lo a la resta de la classe; si ami m'havia enganxat... perquè no als de la classe?

fernandito'H' ha dit...

Ei! Marta, aquest és el que te deixat o és el teu. Je,je,je. Només comento per afirmar el que ha dit la Marta i que aquest llibre està molt, molt bé.
Recomanat

Nora ha dit...

holaa,

crec que em llegire aquest llibre.

Teresa ha dit...

Hola!!!

Marta!!

Bueno ja em llegiré el llibre aquest!!

Quina presentació ehh??
Buenu adeu Martaaa!!

Soy la Teresa!!!!

dambari ha dit...

jo he llegit el senyor dels lladres.
m'agrdat bastant. M'agradaria que em recomeneixiu algun altre.

vero ha dit...

Per el que has dit el llibre sembla interesant, però no es el tipus de llibre que m'agrada.
ens veiem

Laia ha dit...

HOLA!
AQUEST LLIBRE SEMBLA CHULUU.
NO M'HE L'HE LLEGIT PERÒ HO FARÈ.
SEGONS LA CLASSE ES ENTRETINGUT.
A MI M'AGRADEN UNS LLIBRES ESPECIFICS,CREC QUE AQUEST M'AGRADARÀ BASTANT.
BUENOO PETONSS!

LAIA

Mar ha dit...

Marta, per el que fica en la presentació i el que has dit a qui a classe, m'ha agradat bastant.
M'agradan aquests tipus de novel·las

blivia neves ha dit...

En només saber quantes pàgines tè...em cansaria, tampoc
m'agrada aquests tipus de llibres.

vero ha dit...

Marta m'agradaria saver més d'aquest llibre ja et preguntare.
Ens veiem

toni ha dit...

Mrta la meva cosina té el segon llibre de Cor de Tinta, m´ha dit que és molt xulo, si vols tel pot deixar.