dijous, 24 d’abril del 2008

Jojo el que balla amb la pilota, Joachim MASANNEK

Les Feres Futbol Club, és una col·lecció de llibres. El que m'he llegit jo ha estat el núm. 11: "Jojo el que balla amb la pilota".
Aquesta novel·la tracta d'un nen que la seva mare decideix donar a una família en adopció. Per a en Jojo això és el millor perquè la seva mare és alcohòlica, però es dóna compte de què si es queda amb la seva nova família, perdrà els seus amics. Llavors els seus amics, les Feres, fan tot el possible, perquè torni a ser amb ells. També és emocionant perquè és el primer any que van al Campionat Mundial de Futbol Juvenil.
Aquest llibre està fet sobretot per aquells que els agradi el futbol i vulguin passar una bona estona.

4 comentaris:

Esther ha dit...

Aquest llibre parla molt de futbol? Ho dic perquè no a tothom li agrada aquest esport, i potser resulta avorrit si és així...

blivia neves ha dit...

Si nomès parla de futbol...quin avorriment!

vero ha dit...

Com es que no m'ha extranyat que el Toni llegis un llibre de fotbol!A mi no m'agrada molt el fotbol i no crec que m'hel llegeixi.

Naiara Zarate ha dit...

A mi m'agrada bastant el futbol i de la serie Les feres futbol club ja me'n he llegit uns quants i m'han agradat molt.