dijous, 10 d’abril del 2008

El petit Nicolàs, J. SEMPÉ i R.GOSCINNY

En Nicolàs és un nen de 10 anys que va a una escola on només hi ha nens. Durant el llibre en Nicolàs ens va explicant totes les aventures que passa amb els seus amics.
Ens presenta els seus amics, com l'Alceste, que és un nen gras i que sempre està menjant, i és el seu veí. Un dia van fumar un puro entre tots dos.
També ens presenta a l'Agnan, un nen que porta ulleres que, per això, no el podem estobar tan com voldrien, perquè és el primer de la classe i sempre els deixa malament, i sempre es xiva de les coses que fan els altres nens.
És un llibre divertit i entretingut, la meva nota seria un 8, i el recomano a nois i noies d'entre 10 i 13 anys que els agradin les aventures.

9 comentaris:

Esther ha dit...

Creus que seria divertit anar a una escola femenina?

mRtaa ha dit...

Personalment, m'agraden més les escoles mixtes. Penso que no s'han de separar els nens de les nenes, aixó em sembla, ami, que no és bo per que una persona es relacioni bé socialment.

Jordi Floriach Clark ha dit...

Tens raó Marta xDD

A part de que no tindria gràcia no? xDDD

El petit Nicolàs i un llibre que vam llegir que es deia "El recreo del pequeño Nicolas" no són el mateix oi?

vero ha dit...

Jordi jo tambe el vaig llegir, va ser un llibre molt divertit hem va encantar

maria jimenez freixes ha dit...

Jo penso el mateix k son llibres entrtinguts i k son per a tots els lectors jo també ho recomano i jo també e llegit ''los recreos del pequeño Nicolas'' i son llibres divertits i entretingut i teniu raó no seria guai tenir nomes nens o nomes nenes molen mes les escoles mixtes .


Maria Jimenez

Gonzalo ha dit...

No, jo crec que no seria divertit,perquè no et relacionaries amb persones de l'altre sexe i no és gaire bó perquè una persona és relacioni bé socialment.

Laia ha dit...

m'agraden les escoles mixtes!
perque si no aniria be per les relacions socials ni res!
buenoo pues aixoo que les escoles per mi son millor mixtes. =)

Mar ha dit...

Aquest llibre me'l vaig llegir fa dos o tres anys, jo crec que per la nostra edad no és...
però bueno si a la gent li agrad.
No està malament.

blivia neves ha dit...

Els llibres del petit Nicolàs,he tingut oportunitat per legir-los però sempre em llegeixo un altre.