dijous, 3 d’abril del 2008

El llibre negre dels secrets, F.E. HIGGINS


El llibre negre dels secrets, ha estat fins ara el llibre que més m'ha agradat. Té intriga i misteri, però fa pena. És apassionant.
Tracta d'un nen (Ludlow Mostela) que viu a la City. Els seus pares són lladres i com no, ell també. Gràcies o per culpa dels seus pares, la seva vida canvia radicalment. Se'n va de la City i arriba a un poblet, que es diu Pagus Parvus. Allà coneix a en Joe Zabbidou, un prestador secret.
Si voleu saber què significa llegiu-lo, us agradarà. Sembla una mica avorrit, però és impressionant.



5 comentaris:

Esther ha dit...

Creus que aquest llibre es recomanable per a tots els públics?

Laia ha dit...

Es chuluu aquest llibree?
no see..
a mi no m'agraada llegir llibres tostonss..
m'agrada llegir llibres entreetinguts. Suposo que com a tots!
siusplauu m'agradariia que em dunguesiu una mica d'informacio sobre aquest llibre.
gracies
adeu*

daniela ha dit...

Doncs la veritat si que sembla una mica avorrit.
Segur que deu tenir la seva part d'intriga!
Toni,ja m'ho esplicaràs millor.
petons!

toni ha dit...

Si és molt xulo i a part enganxa molt.

blivia neves ha dit...

La veritat es que si , el veig una mica avorrit.
Però si el toni diu que està bè , es que tè que està bè!