diumenge, 27 d’abril del 2008

El gat negre i altres relats, Edgar Alan POE

El gat negre i altres relats està molt bé, perquè explica varies històries de terror.
La majoria m'han agradat, encara que algunes les he trobat una mica avorrides. Trobo que el fet de què siguin diferents històries i variades, fa que el llibre sembli més curt.
El conte que més m'ha agradat ha estat El gat negre, però com la majoria és bastant trist; i el que menys m'ha agradat ha estat El manuscrit dins una ampolla.
El recomanaria a partir de 13 anys a aquells que els agradi el gènere de terror.

7 comentaris:

Esther ha dit...

Edgar Alan POE és un gran escriptor d'intriga i misteri. La gràcia dels seus textos és que acostumen a tenir un desenllaç inesperat. La història del gat negre també és una de les meves preferides.

mRtaa ha dit...

Aquest llibre me'l vaig llegir l'any passat al crèdit de lectura que vam fer.
Em va agradar moltíssim i vaig començar a llegir llibres de Poe. El gat negre és un história fantàstica! m'agrada moltíssim.

Reyess!=) ha dit...

M'agradaría llegir aquest llibre
per la esplicació que han fet el trobu basttan bé.
Ja que mai llegeixo històries d'intrigar penso que aquesta serà la primera! =)
adeuu petons

Mar ha dit...

Aquest llibre sembla divertit,
per la explicació que heu fet el trobu que serà entretingut.
M'agradaria llegirme'l.
adeuu!

blivia neves ha dit...

Segur que aquest llibre, m'encantaria.Sobretot si es
de por.
Del Alan Poe no m'he llegit ningún, però e escoltat parlar d'ell, i molt bè.

vero ha dit...

El gat de la foto hem recorda al gat de la meva amiga Mar.
no crec que m'hel pugui llegir no hem donarà temps.
adeu!

toni ha dit...

Aquest llibre com la mrta me'l vaig llegir l'any passat i és molt xulo, va ser uns del llibres que més m'ha agradat del POE. Sempre man agradat les novel·les de misteri i intriga i sobretot de por.