dimecres, 4 de juny del 2008

Marley i jo, John GROGAN


Jo m'he llegit Marley i jo, de l'escriptor John Grogan. És un llibre que m'ha agradat molt, i no perquè m'agradin els gossos, que sí que m'agraden molt, sinó pels altres temes que toca. Parla de temes com l'embaràs, la violència etc...

En Marley és un cadell de llaurador que quan l'adopten tots pensen que és molt maco, però a mesura que va creixent es va tornant histèric i molt nerviós, no pot estar sol perquè s'ho menja i ho trenca tot. Quan arriba el primer fill a la família, els amos que son la Jenny i el John pensen que tractarà molt malament al nen, però tot el contrari es porta molt bé. Això sí, tot el que enxampa s'ho menja, com per exemple el preciós collar de la nostra protagonista Jenny.

A mi m'ha agradat molt jo el recomano.

4 comentaris:

Esther ha dit...

Sembla interessant... El que expliques d'aquesta novel·la m'ha fet recordar una pel·lícula d'un gos que també destrossa la casa: Beethoven. La veritat és que aquest film em va posar molt nerviosa, ha de ser horrorós que et trenquin tot el que t'agrada.

vero ha dit...

Aquest llibre li vaig regalar al meu tiet. Perqué te un gos identic que el de la foto i es un trasto.
Seria curios llegir-lo

paulita ha dit...

és veu interessant aquest llibre sobretot per lo trapella que es aquest gos ja ho fa interessant. Em semblaria divertit llegirme aquest llibre.

raquel ha dit...

Sembla molt interesant aquest llibre, m'agradaria llegir-lo, segur que està molt bé.