diumenge, 16 de març del 2008

Picalletres (Embarbussaments)

Ahir vaig veure el concurs del Picalletres que fan a la televisió de Badalona. Els embarbussaments els donen per escrit, el concursant el llegeix i depenent de la velocitat i de si s'entrebanca o no, donen la prova per bona.
Per tant, podeu estar tranquils: NO ELS HEU D'APRENDRE DE MEMÒRIA!!! De tota manera us els copio aquí com us vaig prometre abans de marxar de vacances.
  • Diu qui, diu jo, diu si, diu tu, diu qui, diu jo, diu no, diu ah!
  • Quan m'ajupia codonys collia: quan m'aixecava, codonys agafava; de genollons, collia, collia, de genollons, collia codonys.
  • En Llapes i en Llepes van fer un bagul: en Llapes, la tapa i en Llepes, el cul.
  • L'arquebisbe de Constantinoble es vol desarquebisbe- constantinobilitzar. El desarquebisbeconstantinobilitzador que el desarquebisbecontantinobilitzi. bon desarquebisbe- constantinobilitzador serà.
  • La llana del cabell està envitricollada, qui la desenvitricollarà? El desenvitricollanador que la desenvitricolli bon desenvitricollador serà.
  • Duc com puc un ruc a un duc rus mut.
  • Té la cara enlleganyada, qui la desenlleganyarà? El desenlleganyador que la desenlleganyi bon desenlleganyador serà.
  • A mi sí que re m'hi fa si fa sol o si no en fa.
  • Ma germana està enrojolada, qui la desenrojolarà? El desenrajolador que la desenrojoli bon desenrojolador serà.
  • Plou poc, però pel poc que plou, plou prou.
  • En cap cap cap el que hi cap en aquest cap.
  • Un plat pla ple de pebre negre n'era. Un plat pla le de pebre negre està.
  • Duc pa sec al sac, m'assec on sóc, i el suco amb suc.
  • A les sis tinc set, el càntir buit és nou i encara es deu.
  • Vaig al bosc i busco vesc i visc pel vesc que busco al bosc.
  • Paula para la taula, para-la bé que el pare ja bé.
  • Si qui diu deu diu que deu deu diu el que deu i deu el que diu.
  • En Pere va per la carretera del Garraf amb un carro carregat de rocs, que fa carric, carrac, carric, carrac.
  • Un carro carregat de rocs, corria per la carretera, i el carreter carregat de ràbia li corria al darrere.
  • La rica de la parròquia no duu perruca perquè li reca.
  • A genollons pujava la costa. A genollons collia codonys. Codonys collits de la codonyera. Codonys collits per la punta dels dits. Codonys pelats per la punta del nas.

Apa! Bona sort i molta pràctica!!!

9 comentaris:

maria jimenez freixes ha dit...

Hola !! Esther això no hi ha deu que s'ho aprengui i sobretot el de l'arquebisbe de constantinoble !!es super dificil bueno dew a totom i Esther no pateixis per les nits a l'esquiada k som molt bons nanos jejej apa dew fins divendres

Esther ha dit...

Sí, sí... molt bons... ja us conec jo a les nits!!! ;b

Jordi Floriach Clark ha dit...

Quanta lletra per estudiar T_T

Menos mal que no son de memòria ^^

Lauraa ha dit...

Esther això no pot ser!
Son molt dificils! ancara que...
jo me'n se un que aqui no està, però es vas dictar a clase, el de la gallina xica, pica, cama torta i ballarica! xD
pos alaa adeeu!!

blivia neves ha dit...

Estheeer t'as pasaaat!
Això no s'ho aprent ningú!
El de l'arquebisbee, no ho aprenc ni corrents!
Em se tots els que ens vas fer apuntar!que crac!jaja
Bueno que vagi bé !

simó ha dit...

Hola a tothom això ea molt facil daprendre heehe. Es broma no podiem fer un quants nomes aixi s'aria mes facil aprendre bueno fins un altra

Esther ha dit...

No heu llegit l'entrada???
NO ELS HEU D'APRENDRE DE MEMÒRIA!!! Només cal que els llegiu molt de pressa, ok?

Apa! No us queixeu tant, que sembleu la Dolores ;b

Laura els que us vaig dictar no els he tornat ha escriure per no repetir-me. Si els has après de memòria millor, és com si fessis "Brain Training" a la DS.

blivia neves ha dit...

Hola a tots!
Esther per fi, hem surt alguns
embarrusaments,dient-los ràpid!
El de l'arquebisbe ja hem surt!
Segur que cuant sigui el meu turn, em posare nerviosa y fallare!jajaj
Bueno vaig a seguir amb les frases fetes!

blivia neves ha dit...

Hola!

Avui em fet PICA LLETRES!
K MAAL!

JO eliminada a la primera ronda...tot per culpa...de...
wnu això es tè que repetir!
Dew bibi